Uśmiechnięci, zrelaksowani pracownicy osiągający
fantastyczne wyniki w pracy to prawdziwy skarb i marzenie dla pracodawcy.
Klienci utożsamiający się z marką to z kolei priorytet przedsiębiorców, którzy
dbają o nowoczesny i przyjazny wizerunek firmy. Te dwa pragnienia mogą się nie
tylko urzeczywistnić, ale w istocie połączyć te - na pozór oddalone od siebie,
bieguny.
Fotel masujący dla prezesa, pracownika i klienta
Twoja firma nie jest papierem, nie jest też budynkiem, ale
jest ludźmi, którzy każdego dnia podejmują wyzwanie, stawiają czoła trudnościom
i konsekwentnie realizują założony sukces.
Klienci natomiast to nie tylko zyski, ale przede wszystkim najcenniejsi partnerzy wymagający ekskluzywnego traktowania. Tylko takie spojrzenie pozwala na sięgnięcie po laur zwycięzcy i zagwarantowanie sobie stałej, perfekcyjnej kadry i wspaniałej klienteli.
Klienci natomiast to nie tylko zyski, ale przede wszystkim najcenniejsi partnerzy wymagający ekskluzywnego traktowania. Tylko takie spojrzenie pozwala na sięgnięcie po laur zwycięzcy i zagwarantowanie sobie stałej, perfekcyjnej kadry i wspaniałej klienteli.
Kilkadziesiąt lat temu wielkie koncerny o światowej sławie
postawiły na dopieszczanie swoich pracowników i klientów. Stworzono odpowiednie
pokoje rekreacyjne dla kadry i przytulne poczekalnie dla nabywców. Fotel z
masażem jest jednym z najlepszych pomysłów pozwalających na wdrożenie tego
genialnego pomysłu w życie. Bynajmniej nie jest on zarezerwowany wyłącznie dla
prezesów – chociaż bez najmniejszej wątpliwości powinien się on znaleźć w
każdym gabinecie. Luksusowy fotel masujący pozwoli pracownikom na chwilę
efektywnego relaksu, wyciszenie, skupienie i odprężenie – finalnie pozwala na
osiągnięcie większej efektywności i witalności. Z kolei z punktu widzenia klientów,
fotel z masażem idealnie wpisze się w koncepcję nowoczesnej poczekalni, zakładu
kosmetycznego, fryzjerskiego czy gabinetu kosmetycznego. Nic nie stoi na
przeszkodzie by został on umieszczony w absolutnie niekonwencjonalnych dla nas
miejscach np. w serwisie samochodowym czy w salonie ślubnym. To w istocie
synonim dobrego smaku i dbałości o pracowników i klientów, który przekłada się
wyłącznie pozytywnie.
Zalety, o których nie śniłeś
Być może nie wyobrażasz sobie sytuacji, w której twój
pracownik, w trakcie pracy zasiada w takim fotelu i oddaje się błogiemu
odprężeniu, ale warto przełamać dotychczasowe stereotypy, które sprawiają, że
podwładni chętniej zmieniają pracę, niż pozostają na dłużej w jednej firmie.
Zmęczony ciągłym staniem na linii produkcyjnej pracownik nie jest w stanie
zachować swojej wydajności przez całą zmianę. Podobnie osoby pracujące w
biurach potrzebują chwilowego oderwania się od pisania maili, wypełniania
dokumentów czy rozmów z klientami.
Przemęczenie ma bezpośredni wpływ na brak koncentracji i
zwiększenie prawdopodobieństwa pomyłki – a to rzeczy, których każdy chciałby
uniknąć. Strefa relaksu wyposażona w fotel z masażem to niemalże niebo na
ziemi. Oprócz oczywistej funkcji fotel masujący ma także inne, bardziej
zawoalowane znaczenie – tworzy niewidzialną nić z firmą – bo czy jest ktoś, kto
ucieka z miejsca, w którym jest doceniany? Klienci też nie będą obojętni na
nasze zabiegi. Poczekalnie i recepcje są tymi miejscami, które lubimy najmniej.
Tymczasem czas oczekiwania może stać się samą przyjemnością, która
automatycznie zostanie powiązana z firmą. Mówiąc wprost, fotel masujący to
korzyść liczona na wiele sposobów.
Fotel masujący w rozliczeniach
Dodatkowym atutem przemawiającym za zainwestowaniem w zakup
foteli masujących jest możliwość odliczenia podatku. Dotyczy to nie tylko
gabinetów kosmetycznych, fizjoterapeutycznych czy fryzjerskich, ale też
ośrodków opieki i innych podmiotów, w których fotel jest narzędziem do
uzyskania przychodów.
Ponadto tworząc strefę relaksu (w przypadku innych
działalności niż wymienione) czy miłe miejsce dla klientów także możemy ująć
zakup w kosztach. Jak to możliwe?
Argumentacja jest tutaj kluczem - fotel z masażem dla klientów jest narzędziem wspomagającym sprzedaż, w przypadku pracowników zwiększa ich wydajność.
Artykuł powstał we współpracy z firmą Restlords - dystrybutorem foteli do masażu
Argumentacja jest tutaj kluczem - fotel z masażem dla klientów jest narzędziem wspomagającym sprzedaż, w przypadku pracowników zwiększa ich wydajność.
Artykuł powstał we współpracy z firmą Restlords - dystrybutorem foteli do masażu
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz