czwartek, 16 lutego 2017

Fotel w firmie



Uśmiechnięci, zrelaksowani pracownicy osiągający fantastyczne wyniki w pracy to prawdziwy skarb i marzenie dla pracodawcy. Klienci utożsamiający się z marką to z kolei priorytet przedsiębiorców, którzy dbają o nowoczesny i przyjazny wizerunek firmy. Te dwa pragnienia mogą się nie tylko urzeczywistnić, ale w istocie połączyć te - na pozór oddalone od siebie, bieguny.



Fotel masujący dla prezesa, pracownika i klienta


Twoja firma nie jest papierem, nie jest też budynkiem, ale jest ludźmi, którzy każdego dnia podejmują wyzwanie, stawiają czoła trudnościom i konsekwentnie realizują założony sukces.
Klienci natomiast to nie tylko zyski, ale przede wszystkim najcenniejsi partnerzy wymagający ekskluzywnego traktowania. Tylko takie spojrzenie pozwala na sięgnięcie po laur zwycięzcy i zagwarantowanie sobie stałej, perfekcyjnej kadry i wspaniałej klienteli.

Kilkadziesiąt lat temu wielkie koncerny o światowej sławie postawiły na dopieszczanie swoich pracowników i klientów. Stworzono odpowiednie pokoje rekreacyjne dla kadry i przytulne poczekalnie dla nabywców. Fotel z masażem jest jednym z najlepszych pomysłów pozwalających na wdrożenie tego genialnego pomysłu w życie. Bynajmniej nie jest on zarezerwowany wyłącznie dla prezesów – chociaż bez najmniejszej wątpliwości powinien się on znaleźć w każdym gabinecie. Luksusowy fotel masujący pozwoli pracownikom na chwilę efektywnego relaksu, wyciszenie, skupienie i odprężenie – finalnie pozwala na osiągnięcie większej efektywności i witalności. Z kolei z punktu widzenia klientów, fotel z masażem idealnie wpisze się w koncepcję nowoczesnej poczekalni, zakładu kosmetycznego, fryzjerskiego czy gabinetu kosmetycznego. Nic nie stoi na przeszkodzie by został on umieszczony w absolutnie niekonwencjonalnych dla nas miejscach np. w serwisie samochodowym czy w salonie ślubnym. To w istocie synonim dobrego smaku i dbałości o pracowników i klientów, który przekłada się wyłącznie pozytywnie.

Zalety, o których nie śniłeś


Być może nie wyobrażasz sobie sytuacji, w której twój pracownik, w trakcie pracy zasiada w takim fotelu i oddaje się błogiemu odprężeniu, ale warto przełamać dotychczasowe stereotypy, które sprawiają, że podwładni chętniej zmieniają pracę, niż pozostają na dłużej w jednej firmie. Zmęczony ciągłym staniem na linii produkcyjnej pracownik nie jest w stanie zachować swojej wydajności przez całą zmianę. Podobnie osoby pracujące w biurach potrzebują chwilowego oderwania się od pisania maili, wypełniania dokumentów czy rozmów z klientami.

Przemęczenie ma bezpośredni wpływ na brak koncentracji i zwiększenie prawdopodobieństwa pomyłki – a to rzeczy, których każdy chciałby uniknąć. Strefa relaksu wyposażona w fotel z masażem to niemalże niebo na ziemi. Oprócz oczywistej funkcji fotel masujący ma także inne, bardziej zawoalowane znaczenie – tworzy niewidzialną nić z firmą – bo czy jest ktoś, kto ucieka z miejsca, w którym jest doceniany? Klienci też nie będą obojętni na nasze zabiegi. Poczekalnie i recepcje są tymi miejscami, które lubimy najmniej. Tymczasem czas oczekiwania może stać się samą przyjemnością, która automatycznie zostanie powiązana z firmą. Mówiąc wprost, fotel masujący to korzyść liczona na wiele sposobów.

Fotel masujący w rozliczeniach


Dodatkowym atutem przemawiającym za zainwestowaniem w zakup foteli masujących jest możliwość odliczenia podatku. Dotyczy to nie tylko gabinetów kosmetycznych, fizjoterapeutycznych czy fryzjerskich, ale też ośrodków opieki i innych podmiotów, w których fotel jest narzędziem do uzyskania przychodów.

Ponadto tworząc strefę relaksu (w przypadku innych działalności niż wymienione) czy miłe miejsce dla klientów także możemy ująć zakup w kosztach. Jak to możliwe?
Argumentacja jest tutaj kluczem - fotel z masażem dla klientów jest narzędziem wspomagającym sprzedaż, w przypadku pracowników zwiększa ich wydajność.

Artykuł powstał we współpracy z firmą Restlords - dystrybutorem foteli do masażu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz